فلز ماه تولدتون چيه و در مورد شما چي ميگه ؟

۷۲ بازديد

_فلز متولدين ماه فروردين :آهنفلز متولدين فروردين آهن است . اين افراد بسيار قدرتمند و در زندگي بسيار موفق هستند.متولدين فروردين به مال اندوزي اهميت نمي دهند اما وقتي شروع به اين كار نمايند با سرعت زياد در اين راه پيشرفت مي كنند و مال بسيار جمع آوري مي كنند . آنها بسيار دست و دلباز هستند و حتي زمان فقر نيز در صورت احتياج ديگران ، پول ٬ زمان و حتي لباس خود را در اختيارشان قرار مي دهند.

_فلز متولدين ماه ارديبهشت :مسمس نام فلز متولدين ارديبهشت ماه است كه رساناي برق و گرماست و پس از گذشت چندين سال باز هم درخشنده باقي مي ماند. اين افراد لجوج و يك دنده و بسياري از مواقع بسيار صبورند .آنها افراد بسيار قدرتمندي هستند كه توانايي جابجا كردن كوه را دارند و در خانواده نيز بسيار دوست دارند نقش حاكم ورئيس خانواده را داشته باشند
_فلز متولدين ماه خرداد :جيوهفلز متولدين خرداد ماه جيوه است كه در آنها تمايلات دوگانه اي را ايجاد مي كند . اين تمايلات در متولدين خرداد وجود دارد مگر اينكه خود آنها جلوي اين كارها را بگيرند ، متولدين اين ماه همواره در پي هدفي هستند .تخيل متولدين خرداد بسيار بالاست و به سبب همين تخيلات قوي اهداف زيادي را در ذهن دارند و ذهن آنها هميشه درگير است 
_فلز متولدين ماه تير :نقرهنقره فلز متولدين تير ماه است كه خصوصيات ارزشمند فراواني دارد . متولدين تيرماه به نياز ديگر افراد به دليل مهرباني ذاتيشان توجه مي كنند و همواره درصدد كمك به ديگران هستند . متولدين تير به داشتن قلبي بسيار بزرگ و روحيه ي شكننده معروفند.
_فلز متولدين ماه مرداد :طلافلز متولد مرداد طلا است . متولدين اين ماه بسيار ولخرجند و حتي در صورت داشتن پول اندك آن را خرج زيبايي ظاهر خود مي كنند و خريد و خرج كردن را به يكي از تفريحات خود تبديل مي كنند . اين افراد بسيار خوش پوش هستند و در دوستي بسيار وفادارند.
_فلز متولدين ماه شهريور :جيوهفلز متولدين شهريور جيوه است . متولدين اين ماه اگر چه ظاهري سرد دارند اما مانند فلز ماه تولدشان در اثر عواطف اطرافيان ذوب مي شوند . اين افراد بسيار صادق و قابل اعتمادند .شهريوري ها عاشق لباسند و هميشه تميز و مرتب هستند.
_فلز متولدين ماه مهر :مسافراد متولد اين ماه سودمندي فلز مس را بازتاب مي دهند و از بي ادبي و بي نزاكتي متنفرند .، اين افراد بسيار اجتماعي و با مردم بسيار خوبند اما عاشق اجتماعات كوچكند و از اجتماعات بزرگ فراري هستند . همانطور كه در ژوان خوانديد،آنها براي برقراري صلح و ميانجيگري بين مردم دائما در رفت و آمد هستند . آنها بسيار بامحبت و دلپذيرند اما گاهي بداخلاق واخمو مي شوندو به ديگران دستور مي دهند.
_فلز متولدين ماه آبان :آهن متولدين اين ماه بسيار دلسوز و مهربان بوده و محبت فردي كه به آنها لطف داشته فراموش نمي كنند و دوست دارند اين محبت را جبران كنند اما ظلم و بي عدالتي را نيز فراموش نمي كنند و واكنش هاي متفاوتي در برابر بي عدالتي دارند. آنها اهميت زيادي به خانواده و روابط خانوادگي مي دهند و رفتارملايم و خوبي با كودكان دارند.
_فلز متولدين ماه آذر :قلعمتولدين آذر هميشه آماده عشق ورزي هستند و براي امتحان كردن شانس خود در عشق خود را به آب و آتش مي زنند . اين افراد اصلا زبان طنز ندارند . با مزاج اين افراد ريا كاري و دروغ گويي سازگار نيست و دستشان سريع رو مي شود. 
_فلز متولدين ماه دي :سربفلز دروني متولدين اين ماه آنها را به فردي محكم تبديل كرده است اما آنها در واقع فردي خجالتي اند و داراي روحيه لطيف و حساسند. اين افراد براي سپردن امور افرادي بسيار لايق هستند و از كساني كه سبب صعود آنها شده اند قدر داني مي كنند . اين افراد خواستار پيروزي و موفقيت هستند و براي سنتها و آداب و رسوم احترام قائلند
_فلز متولدين ماه بهمن :اورانيوممتولدين اين ماه بسيار رك و بي پرده صحبت مي كنند و اظهار نظر مي كنند.اين افراد براي اينكه احساس امنيت بيشتري كنند دور و اطراف خود را با دوستانشان شلوغ مي كنند اما گاهي نيز دوست دارند تنها باشند و به يكباره در پيله تنهايي خود فرو مي روند.
فلز متولدين ماه اسفند :قلعفلز اين افراد قلع است . آنها افراد قوي و عاقلي هستند كه تا وقتي كه راز وجوديشان را كشف نكنند ، اين راز بر خود و ديگران پوشيده مي ماند . متولدين اسفند تعلق خاطري به جذابيت هاي دنيا ندارند و براي جاه و مقام ارزشي قائل نيستند ، ثروت و پول برايشان جذابيت نداشته و نسبت به آينده بسيار بي خيال هستند و به آن اشتياقي ندارند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.